tirsdag den 25. september 2012

Ny på web2beviset

Jeg hedder Anna-Marie Hansen og underviser i dansk på UCL (University College Lillebælt) i Jelling.
Som en del af mit arbejde er jeg med i et udviklingsprojekt i Vejle kommune sammen med en lærer fra Petersmindeskolen i Vejle.
Vi skal sammen undersøge, hvordan man kan integrere web2.0-teknologier i undervisningen, så det både fremmer motivation og læring.
På læreruddannelsen arbejder jeg både med web 2.0 ud fra et det danskfagligt og et pædagogisk-didaktisk perspektiv.
På det personlige plan har jegbare brug for at udvikle egne web2-kompetencer.

Glæder mig til projektet :)


5 kommentarer:

  1. Hej Anne-Marie
    Det lyder som et spændende projekt.
    Det er om at hoppe ud i det, mon ikke vi alle bliver klogere af dette kursus.
    Mine elever er allerede klogere end mig på mange punkter inden for IT.
    Hilsen Birgit

    SvarSlet
  2. Hej Anna-Marie

    Tillykke med dagen i dag!

    Jeg håber på en dag at kunne videreudvikle mig og ikke "bare" virke som lærer.... men jeg skal lige have lidt større børn først!
    Tak for tips og tricks!

    Mange hilsner Karine "sidekammerat"

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katrine eller Karine?
      Tak for samarbejdet forleden!
      Jeg kan se, at du står som Karine - er det rigtigt?
      Jeg kan se, atd u har meldt dig som fast læser min min blog. Det forpligter jo, så jeg må hellere prøve at lægge noget ud... Hilsener Anna-Marie

      Slet
  3. Hej Anna-Marie
    Det ser da rigtig godt ud!
    Bare lidt ærgerligt, at du ikke var på kurset i Vejle... Så kunne vi have haft en dag sammen:-)
    Knus
    Bente

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var da ærgerligt, at jeg ikke var på introkursus i Vejle.
      Min første udfordring bliver at finde din blog, så jeg kan melde mig som fast læser. Det ville da være skønt at have lidt fagligt samarbejde igen.
      Det ville også være super at drikke en kop kaffe i Vejle engang. Man skal jo ikke foragte det fysiske rum... bar fordi det virtuelle findes. KH Anna-Marie

      Slet